dimecres, 14 de maig del 2008

La benvinguda



Salut a tothom!


El blogg dels amics del costa és un fet. Els mails multitudinaris s'han acabat!

Aquest blogg està destinat a poder comunicar-nos amb més facilitat i agilitzar els preparatius de les "quedades" ( en plural perquè espero que es facin amb més periodicitat ).
Espero que la idea sigui del vostre grat!

He enviat, a uns quants ( no tothom ), un mail on us convida a fer-vos autors d'aquest blogg. Que ningu se senti rebutjat si no li he enviat, no tenia tots els mails a mà. M'envieu un mail i us agregu com a autors del blogg. Cap problema.

Salut i benvinguts!

12 comentaris:

Carla ha dit...

Axo si q es organització!!

Jordi ha dit...

Mare meva que joves que estem tots, m'ha agradat molt la idea, un gomet per al Jansu !!!!

Irene ha dit...

OoooooooooOOOOOHHHHHHHHHH!!!

carai jansu...!
tant e-mail i ara blog...fa que encara sigui més emocionant trobar-nos! sembla tot un esdeveniment!!

Ana ha dit...

kin niveeell!!

Em sembla molt b la idea! Ara esperem que tingui exit i la gent no s'oblidi...

Jan, la tenda retornara... i el fogonet + nou que mai...jiji.. u sentu...


Fins dissabte!!

Anònim ha dit...

Quina ilusiooo!! calité calité
com diu la irene, ara encara donen mes ganes de retrovarnos!! que aquest blog serveixi per que hi hagin mes retrobades!!
un petonas! :)

julia ha dit...

Jajajja, estem a tope! jan ets el millor, axi magrada!A part axo de trobar 25 mails cada 5minuts ja era ml pesat!
Ei, al final a les 14h a la parada del 66 oi?????? i dspres shuarmas a la plaça del sol! perfecto!
FIns disabte!!

carla ha dit...

ara entre la carla albanell i jo hi haura confusions. la primera carla que ha escrit és ella. carla proposo que al principi o final de cada comentari posem el cognom.
home, a mi aixó del shauarme no em sembla mol familiar... preferiria un soparet així mono en un restaurant que puguin entrar molta gent i sigui barato... no sé que penseu! xo si esteu d'acord amb mi, clara crec que ets la unica que sap llocs on hi capiga tanta gent! jeje
petons a tots!

Clara ha dit...

bboones senyors i senyores!

stic una miketa liada.. pq alguns han decidit dir k si k he de trucar x reservar algun lloc... i altres ja donen x fet k es fan shawarmes a gracia!!!....
mmmmmm.... fora bo k algu em comuniques el que!!.. .de moment, vista la iniciativa ... i les conclusions del jansu... jo em kedo amb les 10'30 a pl. sol i a jalar shawarmas.... si popularment es decideix el contrari... cap problema i truco a on faci falta!!!!

apaa! ptooons i fins la pròxima!

mery ha dit...

que jevy em smbla!!

visca el costa i el jansu!!!! jajaja

FINS DEMAAAA!

mery ha dit...

x cert....voto shauarma a sacoo!! com porcs a plaça de sol!! siguem costalloberans, siguem-ho, doncs!

julia ha dit...

Axo dels shuramas no es ser costallobarencs, es ser una mica orlandais hippis...pero be, a mi la veritat no em sembla malament, i axi no ens gastem calerons!

Ei, la irene, carlap i jo estem a tope i pujarem sobre las 13h al costa pk es quan comença tota la ignaguracio i no pot ser que ens la saltem! axi que ja sabeu, tots cap al costa!

FINS ARA!!!

Unknown ha dit...

Perfecte doncs!!! shawarmas a tope.
Ens veiem directament a sol a les 10.30h doncsss!!
Que vagi bé pel cole, que em sap molt greu no poder anar...Ja explicareu.
Petons a tots